Projektmenedzsment

Az eredményhirdetést és a pályázatunk támogatásáról szóló értesítés kézhezvételét követően kezdődik a projekt megvalósítási szakasza, ahol kiderül, hogy milyen eredménnyel zártuk a tervezés szakaszát.
Projektmenedzsment tevékenységünk első lépésében támogatjuk Partnerünket a számos dokumentum elkészítését és benyújtását igénylő Támogatási Szerződés megkötésének folyamatában, és a Közreműködő Szervezettel folytatott kapcsolattartásában.

A projektmegvalósítás időszakában kitaláljuk és megszervezzük a kapcsolattartást a lebonyolításban érintett résztvevők, mint a tervező, közbeszerzési szakértő, műszaki ellenőr, kivitelező, könyvvizsgáló és nem utolsó sorban Partnerünk között. Kialakítjuk a projekt adminisztrációjának és dokumentációjának rendjét, amelyet folyamatosan napra készen tartunk és követünk.

A megvalósítás teljes ideje alatt tartjuk a kapcsolatot projektünk kezelőjével, a Közreműködő Szervezettel, számára bejelentéseket készítünk a bennünket érintő változásokról, beszámolunk a projekt előrehaladásáról, kifizetési kérelmeket nyújtunk be, szükség esetén módosítjuk a Támogatási Szerződést, és részt veszünk az általa tartott helyszíni ellenőrzéseken.

Szükség esetén szervezzük a projekt közbeszerzéseit és egyéb beszerzéseit, koordináljuk a tájékoztatás-nyilvánossági kötelezettségek és marketing tevékenységek megvalósítását. Emellett pedig a pénzügyi vezetővel közösen tervezzük és figyelemmel kísérjük a projekt pénzügyi tevékenységeit.

Összességében tehát, a projektidőszak során nyomon követjük a projekt fizikai, szakmai és pénzügyi megvalósulását, különös tekintettel arra, hogy az a hatályos jogszabályoknak és útmutatóknak megfeleljen. Menedzsment tevékenységünk a projekt fizikai befejezését követően a projekt záró előrehaladási jelentésének benyújtásával és elfogadásával zárul.

Mi a sikeres projektmegvalósítás receptje?

Vegyen az alábbi hozzávalókból:

  • 1 db nyertes pályázat,
  • 1 db aláírt Támogatási Szerződés,
  • 1 db Közreműködő Szervezet és 1 fő kapcsolattartó
  • 1 db a megvalósítás iránt elhívatott projektgazda,
  • a tervezett megbízható partnerek,
  • 1 fő pénzügyes, és
  • 1 fő kapcsolattartó a projektgazdánál, valamint
  • 1 fő pályázati tanácsadó,

Majd az egészet fűszerezzük meg az érintettek részéről a közös munka iránti elkötelezettséggel, precizitással, türelemmel és higgadtsággal, körültekintő figyelmességgel, jó kommunikációs készséggel.

Árajánlatkérés

Kérjük töltse ki a közvetlen ajánlatkérő űrlapunkat és munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!

Az Ön neve:
E-mail:
Telefonszám:
Üzenet:
Feliratkozom hírlevélre
Ajánlatkérés

Elérhetőségeink

Econoserve Pályázati Kft.
1122 Budapest, Városmajor u. 10. 2/1
Tel.: +36 1 212 49 72
Fax.: +36 1 355 38 33
Econoserve facebook